Utilizarea Site-ului și achiziționarea Produselor, respectiv conţinutul digital și serviciile digitale disponibile pe Site sunt reglementate de următorul set de Termene și condițiile (în continuare „TC” sau ”Contractul”), precum și de restul documentelor menționate în prezentul document, fiind aplicabile tuturor utilizatorilor, fie persoane fizice sau juridice, a site-ului www.academiadeparentingconstient.ro (denumit în continuare Site-ul sau platforma Academia), cu excepția cazului în care se prevede altfel în prezentul document.
Accesarea, utilizarea sau achiziționarea oricăror produse și servicii puse la dispoziția Dvs. pe platforma Academiei este supusă acceptării următorului set de termene și condiții, ce formează Contractul dintre Societatea noastră, și dumneavoastră.
Vă rugăm să citiți cu atenție prezentul set de Termene și Condiții înainte de a plasa o comandă sau de a vă înscrie la un curs.
Art.1. PĂRŢILE CONTRACTULUI
1.1 Prestatorul este Pharma 2 Top Education SRL, cu sediul în Mitr. Andrei Șaguna, nr 10, bl L6, sc 1, ap 10, et 2, Tecuci, jud. Galați.
Număr de înregistrare la Registrul Comerţului J17/1237/2021, cod unic de înregistrare RO44666923
Reprezentată de Cristina Boț, în calitate de Administrator, telefon 0766.198.941, denumit în continuare Prestatorul
1.2 Beneficiarul este persoana fizică sau juridică care accesează sau utilizează site-ul sau achiziționează bunurile cu conținut digital sau serviciile digitale (denumite în continuare produse și servicii digitale) puse la dispoziție de către Prestator și se identifică prin datele sale care apar pe factura de comandă care se generează în momentul completării formularului de înscriere și este denumit în continuare Beneficiar, Cursant sau Utilizator.
denumite în continuare în mod colectiv “Părțile” și în mod individual “Partea”
Definiții:
În sensul prezentului set de termeni și condiții, expresiile de mai jos au următoarele semnificații:
Art.2. OBIECTUL CONTRACTULUI
2.2. Specificațiile Conținutului și Serviciilor digitale, ce fac obiectul prezentului Contract sunt comunicate de către Prestator Beneficiarului în detaliu fie prin publicare pe platformă sau în cadrul întâlnirii de informare și prezentare online stabilite între Beneficiar și reprezentanții Prestatorului.
2.3. Prestatorul își îndeplinește obligația de furnizare a produselor și a serviciilor digitale de la punctul 2.1 lit. a) și lit. b) la data la care produsul digital/serviciul digital devine accesibil pentru Beneficiar respectiv prin activarea contului de Utilizator pentru accesul pe platforma Academiei, iar achitarea prețului reprezintă acordul expres al Beneficiarului de începere a furnizării Produselor și Serviciilor digitale.
2.4. Produsele și Serviciile Digitale, care formează obiectul prezentului Contract, nu sunt purtătoare de actualizări, nefiind menite a fi supuse vreunor actualizărilor sau susceptibile de actualizare.
2.5. Bunurile și Serviciile Digitale nu sunt purtătoare de actualizări, nefiind menite a fi supuse vreunor actualizări sau susceptibile de actualizare.
2.6. Accesul și utilizarea Site-ului, precum și efectuarea comenzilor/înscrierilor, respectiv achiziționarea produse cu conținut digital și prestarea serviciilor digitale sunt supuse și reglementate de prezentul document, de contractul încheiat între părți, de politicile Societății, precum și de legislația aplicabilă în materie. Folosirea Site-ului, efectuarea comenzilor, achiziționarea și furnizarea Produselor cu conținut digital și prestarea serviciilor digitale nu sunt posibile în lipsa unui acord asupra Termenilor și Condițiilor. În situația în care nu sunteți de acord cu prevederile acestor documente, vă rugăm să nu utilizați Site-ul și să nu efectuați comenzi/înscrieri.
Date de contact:
Pharma 2 Top Education SRL, cu sediul în Mitr. Andrei Șaguna, nr 10, bl L6, sc 1, ap 10, et 2, Tecuci, jud. Galați.
Număr de înregistrare la Registrul Comerţului J17/1237/2021, cod unic de înregistrare RO44666923
Reprezentată de Cristina Boț, în calitate de Administrator, telefon 0766.198.941.
Politica de anulare sau rambursare:
Informații privind exercitarea dreptului de retragere. Politica de retragere aplicabilă pentru persoanele fizice – consumatori conform OUG 34/2014
Prezenta politică se aplică numai în situația Beneficiarilor, care au calitatea de consumatori.
I. Dreptul de retragere – reguli de aplicare
Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.
Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la data încheierii contractului, respectiv data confirmării de către Prestator a comenzii plasate de Beneficiar, pe platforma Prestatorului sau transmiterii contractului semnat de către Prestator.
Excepție – dreptul de retragere nu se aplică în următoarele situații:
Vă informăm că dreptul de retragere nu este aplicabil, printre altele, în oricare dintre următoarele situații: (i) după prestarea integrală a serviciilor sau (ii) pentru furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă a început executarea contractului.
Astfel, vă rugăm să aveți în vedere următoarele:
Cu privire la conținutul și serviciile digitale, obiect al contractului: odată cu începerea executării contractului dintre dumneavoastră și Prestator și anume odată cu activarea contului de utilizator al dumneavoastră în vederea accesării platformei de către dvs., veți pierde dreptul de retragere menționat mai sus, în condiţiile în care: ne-ați dat acordul prealabil expres pentru începerea prestării serviciilor digitale și ați confirmat că ați luat cunoştinţă de faptul că veți pierde dreptul de retragere în consecinţă. Astfel, după activarea contului dumneavoastră de utilizator în vederea accesării platformei nu mai aveți dreptul de retragere din contract, iar Prestatorul nu poate fi obligat la restituirea prețului.
II. Exercitarea dreptului de retragere
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dvs. de a vă retrage din contract, utilizând o declarație neechivocă, prin oricare dintre următoarele modalități:
a) Prin scrisoare transmisă prin poștă/curier la adresa: PHARMA 2 TOP EDUCATION SRL, loc. Tecuci, str. Mitropolit Andrei Şaguna, nr. 10, ap. 10, jud. Galaţi
b) Prin e-mail, la adresa: contact@academiadeparentingconstient.ro
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. Dacă Beneficiarul nu își exercită dreptul de retragere înăuntrul termenului prevăzut mai sus, este decăzut din acest drept și nu va avea dreptul de a pretinde rambursarea sumei achitate.
III. Consecințele retragerii
Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract.
Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială și nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.